Fiat Fiorino 2009 1,3 MultiJet
Дивна помилка
При їзді на 4-й передечі, при ~ 3000 обертах
загорається чек і пропадає тяга, я так розумію виключається турбіна.
І так турбіна не запускається поки не заглушиш. Заглушиш заведеш все ок. Черк горить ще приблизно 2-3 "заглушив-завів". Потім чек пропадає.
А чуть погазуєш - 4-та передеча, 3000 обертів і знову те саме...
Дивились сьогодні на компутері, казали поміняти датчик тиску впускного колектора, поміняв, проблема не зникла. Завтра їду на СТО ще раз...
Що це може бути? Може хто стикався?
Fiat Fiorino - пропадає тяга і загоряється чек
Fiat Fiorino 2009
#1 - 4 червня 2014, середа
|
|
0
|
|
#2 - 6 червня 2014, п\'ятниця
|
|
+1
була точно така ж ситуація!! вилікували за 5 хвилин на підйомнику))))
клапан турбіни залипає ... від цього перенаддув турбіни ... лікується так: ВДшкою бризнути на клапан турбіни і розробити його і все!)))) |
|
#3 - 6 червня 2014, п\'ятниця
|
|
0
Розібрали і почистили впускний колектор і клапан ЕГР був дуже засраний.
Правда дуже довго, майже 2 дні ) Але більше помилка не вилазить! 550 грн робота + 200 грн розходніки (хомути, антифриз ще якась рідина) + 160 грн прокладка впускного колектора. |
|
#4 - 18 листопада 2014, вівторок
|
|
0
Короче знову та проблема мене дістала, сказали поміняти той клапан ЕГР.
Короче ніякий то не клапан ЕГР, купив я клапан ЕГР, поміняв його, тільки попав на 100 баксів і толку ніякого, 3000 обертів і пропадає тяга (таке враження як відкрився парашут) і загоряється чек. Їду завтра знову до компУтерщика, який мене запевняв, що то клапан ЕГР треба міняти... Де є клапан: під кришкою справа як виглядає новий Редагувалось: 1 раз (Останній: 18 листопада 2014 у 19:44)
|
|
#5 - 20 листопада 2014, четвер
|
|
0
Був я сьогодні знову у компУтерщика.
коли приїхав був такий букет: Це все як я зрозумів похідні помилки від основної, ми їх почистили. Я виїхав на дорогу газанув на 3-й передачі до 3000 обертів і як завжди пропала тяга, відключилась турбіна, і загорівся чек. Основна помилка така: Датчий цей я міняв, зняв у знайомого, і поставив його працюючий(так і досих пір з ним катаюсь) Колектор чистив, клапан ЄГР стоїть новий, паливний фільтр теж новий... і чо делать? Компутерщик незнає... ) Редагувалось: 2 рази (Останній: 20 листопада 2014 у 14:46)
|
|
#6 - 27 листопада 2014, четвер
|
|
+1
Помилка P0234
Їдеш на яму або підйомник і залазиш під авто. Знімаеш захист двигуна, береш в зуби фонарик дивишся вище каталізатора. Побачиш турбіну (як на фото вид збоку холодної частини ) уважно дивися шо куди йде як все побудовано там головне тобі побачити шток який рухае клапан скидання тиску газу в горячій частині. Той шток закисае десь при виході з пневмоприводу. Тобі треба налити на той шток ВДшки(показано стрілкою на фото№2(на фото турбіна не від фіоріно но зміст такий же) так шоб вона потекла до місця закисання. Можеш набризгати ВДшки і в місце де ричажок від штока захотить в турбіну. Світи фонаріком і дивись уважно там доступ поганий до вдшки треба трубочку подовше щоб дістати туда. через 10 хв. зняти шлангик з ракушки турбіни і подати в нього тиск на пневмопривід можна насосом, а краще компрессором 3 атм даванути, щоб зрушити той шток і проклацати ним раз 10 потім ставиш шлангик намісце. От і все. 20 хв. роботи і все. Тобі з самого початку треба було цю процедуру проробити тому, що в тебе зпочатку була помила передув турбіни. Паливний фільтр, клапан егр, коллектор, паливна с-ма це другі помилки зовсім. Помилка "передув турбіни" виникае через те що відбуваеться перенавантаження двигуна через лишній надув, який спричинений заклиненим клапаном скидання вихлопу. Редагувалось: 1 раз (Останній: 27 листопада 2014 у 13:04)
|
|
#7 - 28 листопада 2014, п\'ятниця
|
|
0
Дуже дякую за пораду, все вийшло, тепер їде гуд! Машина ЇДЕ! Правда тепер залишився робочий клапан ЕГР, може кому треба продаю
На сервісі з тим мучались майже цілий день, там дійсно дуже дуже тяжкий доступ, щей прикипіло добряче. Налили обільно ВДшкою і розрухали. Все ОК, Всім дякую! |
Швидка відповідь
У вас немає прав, щоб писати на форумі.